دانلود آهنگ رپ و هیپ هاپ

دانلود آهنگ رپ _ دانلود آهنگ هیپ هاپ _ دانلود موزیک های روز _ معرفی رپرهای معروف ایران

دانلود آهنگ رپ و هیپ هاپ

دانلود آهنگ رپ _ دانلود آهنگ هیپ هاپ _ دانلود موزیک های روز _ معرفی رپرهای معروف ایران

دانلود آهنگ های رپ جدید و قدیم
معرفی رپرهای ایرانی و خارجی
دانلود آهنگ زدبازی، بهزاد لیتو، دانلود آهنگ جدید
دانلود موزیک های روز، زندگی شخصی هنرمندان
دانلود آهنگ هیپ هاپ، مهراد هیدن
انلود موزیک ویدیو، رضا پیشرو، دانلود آهنگ Rap
حسین تهی، دانلود آهنگ های حصین

بایگانی

دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو به نام تو این شهر

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو به نام تو این شهر

آهنگ جدید بهزاد لیتو به نام تو این شهر با لینک مستقیم
تو این شهر موزیک جدید بهزاد لیتو با کیفیت بالا

 

دانلود آهنگ بهزاد لیتو به نام تو این شهر 320

دانلود آهنگ بهزاد لیتو به نام تو این شهر 128

 

متن آهنگ بهزاد لیتو تو این شهر

هی زنگ میزنم نمیگی کجایی

الان بد افتادم سر دو راهی

آره منو تو از همدیگه جداییم

بگو مگه کیو مثه من تو داری تو این شهر

تو این شهر تو این شهر تو این شهر

حس بد داره میده به من تن صدات

فکر نمیکردم راحت بری تو مثه باد

من که روز و شروع میکردم با ذوق چشات

الان حال خراب میزنم

رفتی خیلی تنهام نمیای تو فردا

دونه دونه میشه اضافه به دردام

ناراحتم میگم چرا نیستی    

من فراریم ا این شهر و آدمای توش

بگو بینمون اون حس ماورایی کوش

همه چیو میریزم توی دلم خودم و

قتی نمیدی تو جواب تلفنمو

هی زنگ میزنم نمیگی کجایی

الان بد افتادم سر دو راهی

آره منو تو از همدیگه جداییم

بگو مگه کیو مثه من تو داری تو این شهر

تو این شهر تو این شهر تو این شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی